3.12.14

Skrzyneczka pełna świeczników i świec

Kolejny projekt 31prezentów zrealizowany :-)
Nowa kompozycja do skrzyneczki zrobionej w naszej pracowni :)
zawartość adekwatna do pogody ;-) przyda się dodatkowe światełko na długie zimowe wieczory,
a  sama skrzyneczka - zasadniczy prezent :-) znajdzie jakieś praktyczne zastosowanie....


 

nawet kawałek starej gazety może stać się ciekawym materiałem do zapakowania




mój ukochany szary papier, który zawsze wygląda ładnie








Chyba miło byłoby dostać tak zapakowany prezent ? :-)

3 komentarze:

  1. Piękne zestawy :) Moja mama robi podobne. Namówiłam ja w końcu do tego żeby stworzyła sobie sklep internetowy i zaczęła "szerszą" dystrybucję :) Jak dotąd ma więcej pracy niż myślała. Nie dziwie się, ludzie mają słabość do ładnych rzeczy. Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 57 years old Nuclear Power Engineer Perry Bicksteth, hailing from Swift Current enjoys watching movies like Eve of Destruction and Vehicle restoration. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Maserati 450S Prototype. post informacyjny

    OdpowiedzUsuń

zapraszam do miłego komentowania :)